Birim Tanımı
Halkla İlişkiler Müdürlüğü; 4982 Sayılı bilgi edinme hakkı Kanunu’nun uygulamasına dair esas ve usuller gereği ve Katılımcı Belediyecilik ilkesi çerçevesinde, Halkla İlişkiler faaliyetini zaman ve mekan kriterlerinin dışına çıkararak, Belediyemizi ilçe sakinleri için 7/24 ulaşılabilir kılan
Turunç Masa (bilgi edinme masası)- Başvuru Masası,7/24 Çağrı Merkezi, Gezici Ekibi, Sosyal Medya, Koordinasyon merkezi gibi alt birimleri aracılığı ile ilçe sakinlerinin yazılı, sözlü, telefonla ve sosyal medya yoluyla ilettikleri istek, öneri ve şikayetlerini vatandaş adına takip etme, sonuçlandırma, ve başvuran vatandaşların memnuniyetini sağlamaya yönelik Gülümse, Dinle ve Çöz anlayışı ile vatandaş ve kurum arasında pozitif diyalog yaratarak görev ve sorumluluklarını, yasalarca belirlenen yetkiler çerçevesinde yerine getirmektedir. Turunç Masa ile Muratpaşalı komşularımızın sesini, sözünü ve soluğunu Belediyemize taşıyoruz, önerilerini dinliyoruz, isteklerini iş programlarımıza yansıtıyoruz ve şikayetlerini gideriyoruz. Turunç Masa Muratpaşa Belediyesinin vatandaşımızla kucaklaşmasıdır.
Müdürlüğümüz ayrıca Belediye tarafından gerçekleştirilmekte olan her türlü tören, organizasyon, etkinlik ve sosyal faaliyetlerin koordinasyonu görevini yürütmektedir. Belediye hizmetlerinin görüşülmesini sağlayan toplantılar, halk günleri vb. organizasyonlar düzenlemekte ve vatandaş istek öneri ve şikayetlerini kayıt altına alarak takibini sağlamaktadır. Ulusal ve uluslararası Fuar ve organizasyonlara Belediyemiz adına katılım sağlayarak Muratpaşamızın ve Kurumumuzun tanıtım faaliyetlerini yürüten dinamik bir birimdir.